Intakegesprek

U bevindt zich hier: Home » Intakegesprek

U heeft zojuist een eerste afspraak gemaakt met de advocaat. Hieronder treft u een aantal punten die u helpen met het voorbereiden van uw bezoek.

Benodigdheden

  • Wanneer de afspraak is gemaakt is het van belang dat u indien mogelijk alle relevante -inhoudelijke- stukken mailt naar het kantoor (info@verleun-advocaat.nl) en tevens meebrengt naar uw afspraak. Indien het niet mogelijk is alle relevante -inhoudelijke- stukken vooraf aan uw afspraak te mailen brengt u deze mee.

Identificatie

VERLEUN | UW ADVOCAAT is op grond van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht cliënten en vertegenwoordigers van cliënten te identificeren door de Wwft daartoe aangewezen documenten voor deze bepaalde diensten mag verlenen.

Voor bedrijven:

  • rechtspersonen worden geïdentificeerd met behulp van een uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en;
  • een origineel, geldig identificatiebewijs, dat wil zeggen een geldig paspoort, rijbewijs of verblijfsdocument (verblijfsvergunning)van de vertegenwoordiger van die rechtspersoon.

Voor particulieren:

  • een origineel, geldig identificatiebewijs, dat wil zeggen een geldig paspoort, rijbewijs of verblijfsdocument (verblijfsvergunning)

 

Toon reacties