Intakegesprek

U bevindt zich hier: Home » Intakegesprek

Als u een eerste afspraak met de advocaat hebt gemaakt, zijn er een aantal punten van voorbereiding van uw bezoek. Hieronder treft u de belangrijkste aan.

Benodigdheden.

Wanneer de afspraak is gemaakt, is het van belang dat u, indien mogelijk, alle relevante – inhoudelijke – stukken mailt naar het kantoor (info@verleun-advocaat.nl) en tevens meebrengt naar uw afspraak. Indien het niet mogelijk is alle relevante – inhoudelijke – stukken voorafgaand aan uw afspraak te mailen, brengt u deze mee.

Identificatie; VERLEUN | UW ADVOCAAT is op grond van de Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme (Wwft) verplicht cliënten en vertegenwoordigers van cliënten te identificeren door middel van de door Wwft daartoe aangewezen documenten, voordat VERLEUN | UW ADVOCAAT bepaalde diensten mag verlenen.

Voor bedrijven:
–   rechtspersonen worden geïdentificeerd met behulp van een uittreksel uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel en;
–   een origineel, geldig identificatiebewijs, dat wil zeggen een geldig paspoort, rijbewijs of verblijfsdocument (verblijfsvergunning)van de vertegenwoordiger van die rechtspersoon.

Voor particulieren:
–   een origineel, geldig identificatiebewijs, dat wil zeggen een geldig paspoort, rijbewijs of verblijfsdocument (verblijfsvergunning)

 

Toon reacties